Seminář pro firmy
Seminář Konto pracovní doby jsme původně připravili jako otevřený, na nějž se mohou přihlašovat jednotlivci z různých firem.
Postupně nás začaly oslovovat zástupci firem s otázkou, zda bychom Konto pracovní doby udělali pouze pro ně. Tento trend v současnosti výrazně převládá.
Nejvíce společnosti cení možnost uspořádat kurz pro skupinu, které se konto nejvíce týka: vedení společnosti, liniový managment, personalisté, mzdové účetní, zástupci IT a zástupci odborů.
Na každém takovémto uzavřeném kurzu pak řešíme konkrétní situaci dané firmy. Každá firma má od konta různá očekávání a chce řešit odlišné problémy - např:
- možnost kombinovat Konto pracovní doby s prostoji povolenými úřadem práce
- pokles výroby v důsledku ekonomické krize
- nárazové práce (pouze přijde-li zakázka)
- sezónní výkyvy práce
- zavedením Konta pracovní doby předejít propouštění zaměstnanců v důsledku snížení výroby.
Na školení pak řešíme konkrétní situaci dané firmy.
Výhodou účasti více zaměstnanců je komplexnější pohled a souvislosti, které by jednotlivce samotného nenapadly.
Širší vzorek zaměstnanců společnosti tak získá originální informace, může s nimi následně pracovat – např. coby projektový tým při zavádění Konta pracovní doby v dané společnosti.
Na našem školení se nesnažíme Konto pracovní doby propagovat, ale přinést co nejvíce praktických informací z reálného fungování Konta pracovní doby v podmínkách České republiky a ukázat firmě v její situaci výhody a naopak nevýhody, které jí konto může přinést.
Rozhodnutí zda Konto pracovní doby zavést či nikoliv je pak samozřejmě na každé společnosti.
Informace probírané na kurzech považujeme za přísně důvěrné.
Cena:
Kurz:
Kompletní cena kurzu „Konto pracovní doby“ pro skupinu do 15 účastníků přímo u Vás ve firmě je 19 990 Kč.
V ceně je zahrnuta i následná telefonická a e-mailová podpora bez omezení délky.
Konzultace:
Konzultační servis
zahrnuje 1 osobní konzultaci u zákazníka: 3000 Kč/hod.
+ následná telefonická a e-mailová podpora bez omezení délky: 4000 Kč
Nejsem plátcem DPH.