Profil
Roman Šetka, ing. (*1970) – certifikovaný školitel
Vzdělávání dospělých se intenzivně věnuji již dvanáctý rok.
Od roku 1997 jsem byl zaměstnán v renomované česko-anglické školící společnosti MASS Training & Media na pozici tréninkového specialisty (vytvoření tréninku na základě potřeb klienta) a následně vedoucího přípravy školících projektů (jednání s klienty, zjišťování potřeb a navrhování tréninků i komplexních tréninkových cyklů).
Protože jsem chtěl aktivně školit, nastoupil jsem v roce 1999 do nově vzniklé telekomunikační společnosti Contactel jako trenér Customer Care. Mým úkolem bylo na „zelené louce“ kompletně vytvořit a nastavit systém vzdělávání nejen pro toto odělení. Od roku 2001 jsem v téže společnosti pracoval na pozici Customer Care Training Manager do roku 2006. Po prodeji Contactelu jsem se osamostatnil a působil jako nezávislý konzultant a trenér, zejména pro společnost Telefónica O2, kam jsem v roce 2007 nastoupil coby tréninkový manažer.
Specializuji se na témata: Péče o zákazníka, Efektivní komunikace, Profesionální telefonování, Rozvoj lektorů, Obchodní komunikace, Time Management a další. V Contactelu, jsem kromě tréninků komunikace pro Oddělení péče o zákazníka, školil operátory i zaměstnance dalších oddělení a také na komunikaci a telemarketing pro mnoho externích projektů (pro spol. Oskar, Toyota, SmartWings, Cetelem, TicketPro, Verlag Dashofer, Českomoravská stavební spořitelna, Renault, Diners Club, Vevay, HC Sparta, MF Dnes a další).
Jako externista jsem mj. připravoval strategické brainstormingy pro management, byl jsem hodnotilelem v Assessment i Development centrech i programově zajišťoval Teambuildingy a účastnil se i dalších zajímavých projektů.