Konto pracovní doby
Krok po kroku - praktický návod zavedení do praxe
Chcete:
- zavést flexibilní pracovní dobu?
- ušetřit náklady?
- zbavit se přesčasů?
- mít efektivně využitou pracovní dobu zaměstnanců?
Je vaše práce sezónní či nárazová?
Musíte řešit problemy s výkyvy zakázek?
Potřebujete návod na jednoduchý postup při zavedení konta pracovní doby?
PŘIJĎTE NA NÁŠ ODBORNÝ SEMINÁŘ, KDE DOSTANETE KONKRÉTNÍ NÁVODY:
- JAK PŘIPRAVIT ZAMĚSTNANCE A JEJICH VEDOUCÍ NA ZMĚNU
- JAK PŘIPRAVIT VNITŘNÍ PŘEDPIS (KOLEKTIVNÍ SMLOUVU)
- JAKÉ PŘIPRAVIT FORMULÁŘE
- JAK NASTAVIT MZDOVÝ SOFTWARE
- JAK ZAČÍT
Co to je konto pracovní doby?
Zákoník práce (ZP) platný od 1. ledna 2007 nově počítá s Kontem pracovní doby (KPD) jako s jiným způsobem nerovnoměrně rozvržené pracovní doby.
Konto pracovní doby je vhodné pro firmy, které mají sezónní či nárazové práce, nebo potřebují řešit přechodný pokles zakázek. Toto rozvržení pracovní doby tak umožňuje flexibilně využívat pracovní dobu zaměstnanců dle aktuální potřeby práce zaměstnavatele.
Zkušenosti ze společnosti, která zavedla konto pracovní doby (KPD) do praxe ukazují, že konto pracovní doby:
- výrazně snížilo hodiny přesčasové práce
- snížilo nemocnost až o 50 %
- zaměstnanci pracující v kontu pracovní doby oceňují přínos konta pracovní doby v jeho flexibitě a harmonizaci pracovního a osobního času a nechtějí se vrátit do původního systému pracovní doby
Cílem našeho semináře je: dát vám krok po kroku praktický návod, jak uvést „Konto pracovní doby“ do života právě ve Vaší firmě.
Chceme Vám předat zkušenosti abyste se mohli vyvarovat zbytečných chyb.
Seminář je postaven na praktických zkušenostech z České republiky.
Věříme, že seminář pro Vás bude přínosem a Vaše firma využije co nejvíce výhod konta pracovní doby v praxi.